We zijn op zoek naar een nieuwe collega met een passie voor mensen en het oplossen van problemen. Je komt te werken in een jong, innovatief en snelgroeiend bedrijf waar efficiënt en collegiaal samenwerken voorop staat. Binnen Park&Charge ben jij onderdeel van een team met gelijkgestemden die onze klanten te woord staan als ze een vraag hebben of om hun probleem op te lossen.
Park&Charge – Even voorstellen
Wij zijn de grootste onafhankelijke en 100% groene laadpaal exploitant van Nederland. Park&Charge wil elektrisch rijden voor iedereen toegankelijk maken, overal! Met hedendaagse innovatie kan dat op allerlei manieren. Wij kiezen voor een kleine aanpassing, met een grote uitwerking. Namelijk: samen optimaal elektrisch laden mogelijk maken.
Om zoveel mogelijk mensen elektrisch te laten rijden, moeten we de gebaande paden en het gebied daarbuiten slim inrichten. Op basis van lokale data-analyse en het open vergunningenmodel maken we stappen om de aanwezige en benodigde laadinfrastructuur te optimaliseren, op elke plek. Nu, en in de toekomst.
Sinds mei 2024 zijn we onderdeel van Qwello, een europeese laadpaalexploitant, werkzaam in 7 landen. Qwello is een innovatieve openbare laadoperator met een visie op het creëren van gemakkelijke toegang en gebruiksvriendelijke laadstations. We willen een nieuwe stedelijke e-mobiliteit mogelijk maken en daarmee bijdragen aan het Co2 vrijmaken van de economie. Voor meer info bezoek www.qwello.eu
Om onze doelen te bereiken zijn wij op zoek naar een nieuwe medewerker voor ons klantenservice team om vooral de nederlandse klanten te woord te staan en te helpen.
Wat ga je doen?
Als medewerker klantenservice bij Park&Charge, ben je er verantwoordelijk voor dat onze klanten, de elektrische rijders, 24/7 geholpen worden. Je omarmt het principe ‘customer first’ en bent beschikbaar voor alle soorten vragen en draagt er zorg voor dat klanten snel worden geholpen.
Tevens help je ons de processen te verbeteren door continue feedback te geven aan de interne organisatie en te vragen aan de klanten die je spreekt.
Omdat Park&Charge onderdeel is van Qwello ben je naast nederlands en engels het allerliefst ook nog in een derde taal vloeiend (dit is een pre, niet noodzakelijk). Heel fijn en handig als je een van de volgende talen spreekt: Duits, Zweeds, Spaans, Frans of Pools. Je kan daarmee ook klanten in de andere landen waar wij actief zijn helpen.
Belangrijke werkzaamheden zijn verder:
- Het tijdig en professioneel beantwoorden van klantvragen zowel via mail als telefoon
- Het herkennen van de klant behoefte en het aanbieden van oplossingen
- Het analyseren en rapporteren van niet goed werkende laders en tevens het oplossen van problemen en stroomlijnen van terugkerende issues.
- Werken in nauwe samenwerking met ons Europese team van klantenservice medewerkers en ons technische team.
- Het pro actief delen van kennis en ervaring met het team.
- Bereidheid om 2-3 dagen per maand gedurende weekenden en nachten’ on call’ beschikbaar te zijn.
Wat heb je nodig?
- Ervaring als klantenservice medewerker
- Klantgerichtheid en vermogen om te reageren/aan te passen aan verschillende type klanten/gedrag
- Ervaring met call center software (Zendesk) is een pre
- Inzicht in IT systemen zodat je in meerdere omgevingen kan kijken en werken
Wat verwachten we van jou?
- Je houdt van klantcontact en je kan goed actief luisteren
- Je weet van aanpakken
- Je kan goed zelfstandig werken, maar weet ook wanneer je aan de bel moet trekken
- Je communiceert helder, zowel mondeling als schriftelijk
- Je bent stressbestendig
- Je bent een paar dagen per week op kantoor, dat vinden we gezellig en handig!
- En last but not least, je bent een teamspeler!
Dit bieden wij jou:
- 32-40 uur dienstverband met concurrerend marktconform salaris
- Een budget om je thuiswerkplek in te richten
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden: 30 vakantiedagen per jaar en premievrij pensioen bij A.S.R
- Vooruitstrevend mobiliteitspakket: een Shuttel kaart voor zakelijke reizen
- Mogelijkheid tot hybride werken. Zo kan je werk en privé goed in balans houden en de beste versie van jezelf zijn
- Een vooruitstrevend bedrijf waar je bijdraagt aan de groei ambities en ruimte hebt om jezelf te ontwikkelen.
Match?
Dan ontvangen we jouw sollicitatie, voorzien van motivatie en CV graag via jeroen.f@parkncharge.nl.